Thursday, August 13, 2015

My Raya

Assalamualaikum and hikssss .

Aku tahu it had been a long weeks since raya right , but i still nak cakap jugak pasal my raya . So at least I can always rewind my memory . Ok tahun ni first ramadhan and first raya sebagai seorang mahasiswi . Thats feeling was so hmmmm sobss . Dah la i could only break fast at home two day before raya . Just dua hari sebelum raya . Bayangkan tahun sebelum sebelum ni always je buka puasa kat rumah dengan families even stay asrama . Dah stay cfs ni lagila , i wanna cry , i wanna go home .

Ok memandangkan dekat cfs ni dua hari sebelum raya baru boleh balik . Dua ke tiga entah hah suka hati la betapa pun . I redha je . One day before raya tu , aku gi shopping raya dengan my family , baru berkesempatan nak pergi shopping ngan family sobs sgt la and we are having iftar kat luar so yeah day spent very well . Hihihi

Ok jomla kita cqita pasal hari raya terus nahhhh . Haha


My outfit for raya . Just simple . Hiks tak sempat kawan kawan 


Selfies with mama and adikku 


Cause we are too cute too handle haha . Teman gaduh teman layan bigbang muahh siked



Loves of my lifes . Along xde dlm gambar nih :(



But yg sad nye kan , cuti i just kita raya khamis en , pastu hari slasa dah kena balik cfs . Seriously  , sedih . Sampaikan dtg kat cfs but still my heart at home . 
I am happy enough even just cuti skejap , still grateful because yeah can meet all of my families especially mama n abah n siblings andmak tok

Thanks for reading and basically its just more pic than words i guess haha . Thanks for look into my blog . Love uolls . 



No comments :

Post a Comment

You can comment here ;)